fbpx

Vásárlási feltételek


Díjazzuk a hűségét kupon akció

Webáruházunkban történő vásárlása során minden elköltött 10 000 Ft után egy 1 000 Ft értékű kupont ajándékozunk Önnek, melyet a következő vásárlása alkalmával tud beváltani. A szállítási díj, illetve az utánvétel díja nem tartozik bele a 10 000 Ft-os értékhatárba. Kuponjaink egyedi sorszámmal rendelkeznek, minden kupont egyszer tud csak felhasználni. A kupon kizárólag a webshopban történő vásárlás során használható fel, készpénzre nem váltható, valamint értékéből készpénz vissza nem adható. Egy rendelés során egy kuponkód használható fel. Kuponjainak az érvényességi ideje 60 nap. Jelen akciónk időtartama 2021.03.01-től 2021.07.29-ig tart. A kupon akcióban való részvétel feltétele a hírlevélre való feliratkozás. A következő vásárlásához járó kuponját a rendelés leadását követő 1 munkanapon belül megküldjük Önnek, a hírlevélre való feliratkozáskor megadott e-mail címére. Ezen kupon akciónk más akciónkkal nem vonható össze.

A kosár tartalma
Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, akkor a ,,Kosárba” gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A kosár tartalma bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába.
A webshopban feltüntetett árak adómentes végső fogyasztói árak, magyar forintban értendők.

Számlázási cím megadása
Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. Ha a számlázási cím és a szállítási cím nem azonos, kérjük, töltse ki a szállítási adatokat is.

A rendelés leadása
A böngészés befejezése után a ,,Megrendelés” gombra kell kattintani. A megrendelés elküldésével a Vevő tudomásul veszi, hogy a leadott rendelése az Eladó javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy visszaigazoló e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből), a megadott telefonszámon megkeressük Önt.
Amennyiben a Vevő nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a Vevőre terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének, a visszaszállítási díj, és az újbóli szállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

A termékek szállítási módja
Csomagjainkat a DPD futárszolgálat szállítja házhoz. A belföldi csomagok a feladást követő 1-3 munkanapon belül kézbesítésre kerülnek.
A kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a DPD ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időintervallumot a várható kézbesítés idejéről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén újabb e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzettnek.
 
Házhoz szállítás költsége
Házhoz szállítás díja: 1 990 Ft
A csomag maximális súlya: 20 kg

Fizetési módok

­ Előreutalás:
A rendelése ellenértékéről kiállított elektronikus számláját a rendelése leadásától számított 1 munkanapon belül megküldjük az Ön által megadott e-mail címre. A számlán megadott összeget, a szintén itt közölt bankszámlaszámra kérjük szíveskedjen 72 órán belül átutalással teljesíti. Csomagját az utalás megérkezését követő 1-2 munkanapon belül átadjuk a DPD futárszolgálatnak, melyről e-mailben értesítjük Önt.
- Fizetés a futárnál:
A rendelés kifizetésére a csomag átvételekor lesz lehetősége. Csomagját a rendelés leadásától számított 1-2 munkanapon belül átadjuk a DPD futárszolgálatnak, melyről e-mailben értesítjük Önt. A rendelése ellenértékéről kiállított elektronikus számláját 1 munkanapon belül megküldjük az Ön által megadott e-mail címre.
- Bankkártyás fizetés (OTP Simple):
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.  Az internetes áruház a kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
-Kártyaszám
 (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)

-Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
-Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyja üresen!)

Csomagját a rendelés leadásától számított 1-2 munkanapon belül átadjuk a DPD futárszolgálatnak, melyről e-mailben értesítjük Önt. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot, és a csomag online nyomon követéséhez tartozó linket. A rendelése ellenértékéről kiállított elektronikus számláját a rendelés leadását követő 1 munkanapon belül megküldjük az Ön által megadott e-mail címre.

SIMPLEPAY – ONLINE FIZETÉSI RENDSZER
Fizetési tájékoztató

MIT ÉRDEMES TUDNI A SIMPLEPAY FIZETÉSI RENDSZERRŐL?
A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. Az OTP Mobil Kft. az elektronikus és okoseszköz alapú kereskedelem területén rendelkezik kiterjedt szolgáltatásportfolióval. Termékei Simple márkanév alatt találhatók meg a piacon. Jelenleg két fő szolgáltatást nyújt:
SimplePay Online Fizetési Rendszer: A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.
Simple Mobilalkalmazás: A Simple mobilalkalmazás egy olyan hazai fejlesztésű alkalmazás, amely a mobilvásárlást ötvözi számos, az életet egyszerűbbé tevő szolgáltatással. Így parkolójegyet, autópálya matricát, mozijegyet vásárolhat és számos további szolgáltatásból választhat egyetlen mobiltelefonos alkalmazáson belül. Letöltése ingyenes; Android, iOS és Windows Phone platformon működő okostelefonra és tabletre telepíthető. További információért kérjük, látogasson el a www.simplepay.hu honlapra!
Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611, ugyfelszolgalat@simple.hu
A Simple két szolgáltatása egymástól függetlenül működik. A továbbiakban a SimplePay Online Fizetési Rendszerrel, és az online vásárlással kapcsolatban talál információkat.
MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?
1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.
ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK
Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.
BIZTONSÁG
Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.
MIRE FIGYELJEN FIZETÉSKOR?
Bankkártyával történő fizetésről
• A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.
• Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.
• A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.
• A kártyabirtokosok azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!
BIZTONSÁGI JÓ TANÁCSOK
• Növeli a biztonságot, ha SMS-szolgáltatást igényel bankjától, melynek eredményeképpen a számlán történt változásokról azonnal értesítést kap.
• Kérjük, készpénzfelvételnél, illetve vásárlásnál használt négyjegyű PIN kódját soha ne adja meg internetes fizetés esetén, illetve ügyeljen arra, hogy a kártyaszámát és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!
• A vásárlást, fizetést követően mindig jelentkezzen ki a weboldalról! Különösen fontos ez olyan számítógép esetén, amit más is használ. Az adatai védelme érdekében javasoljuk, hogy saját gépről vásároljon, kerülje a nyilvános internetes kávézókat, hotspotokat!
• Kéjük, e-mailben történő adategyeztetéskor fokozottan figyeljen, ugyanis Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban egyre gyakoribb, hogy illetéktelenek e-mailben próbálnak adatot kicsalni.
• Amennyiben adatai frissítését kérik Öntől – akár olyan kereskedők is, ahol korábban már vásárolt – legyen elővigyázatos, hiszen akár a kereskedő nevében is eljárhatnak illetéktelenek. Ilyen esetekben kérjük, vegye fel a kapcsolatot a kereskedővel az addig megszokott módon, hogy ellenőrizze a feladót.
• További gyanúra adhat az is okot, ha túl kedvező ajánlattal, nyereményjátékkal vagy soha meg nem rendelt termék lemondásával kapcsolatban kap levelet.
• A kártyatársaságok sem e-mailben, sem telefonon nem keresik meg közvetlenül a kártyabirtokosokat! Amennyiben kártyatársaságok nevében olyan e-mailt vagy telefonhívást kap, melyben arról tájékoztatják, hogy bankkártyájának adatait illetéktelenek szerezték meg kérjük, ne adja meg az adatait, illetve haladéktalanul értesítse kártyakibocsátóját.
VÁSÁRLÁS AZ INTERNETEN
• A webes vásárlás egyik előnye, hogy könnyedén összehasonlíthatja a hasonló termékek árait, így egyszerűen és gyorsan választhatja ki az Önnek legkedvezőbb ajánlatot.
• Megrendelés előtt – különösen az első megrendelés alkalmával – kérjük, ellenőrizze a webáruházzal kapcsolatos információkat (mióta működik, mennyire tartják megbízhatónak a céget, a jogszabályok alapján előírt kötelező előírt általános elérhetőségek szerepelnek-e a honlapon, pl. cím, telefonszám).
• Az internetes cégek annak érdekében, hogy védjék vásárlóikat számos biztonsági funkciót építenek be webáruházaikba. A honlapon szereplő nagy kártyacégek biztonsági logói (pl. MasterCard SecureCode) vagy egyéb titkosítások pl. SSL-kódok mindegyike arra utal, hogy az internetes kereskedő megtette a szükséges lépéseket a biztonságos netes vásárlás érdekében.
• A kommunikáció titkosítását mutatja az URL címben a „https” és az oldal jobb alsó sarkában szereplő lakat ikon is vagy a bal alsó sarokban található kulcs ikon, melyekre kattintva megjelennek a biztonsági tanúsítványok.
• Minden vásárlás alkalmával mentse el vagy nyomtassa ki megrendelését, annak fizetési visszaigazolását, a fizetéskor megadott adatokat, a megrendelt áru termékismertetőjét.
• A webáruház szerződési feltételeit ajánlott elolvasni megrendeléskor, hiszen amennyiben minőségi problémák merülnének fel a megrendelt termék vagy szolgáltatás esetén hasznos, ha tudja, mennyi időn belül nyújthat be reklamációt, milyen feltételek mellett vonhatja vissza megrendelését, illetve mikor és hogyan kaphatja vissza a pénzét.
BANKI ÁTUTALÁSSAL TÖRTÉNŐ FIZETÉS A SIMPLEPAY RENDSZERBEN
• Ezen fizetési mód választása esetén a vásárló közvetlenül az OTP Mobil Kft. számára utalja el a vásárlás ellenértékét.
• Csak HUF-ban indított átutalási megbízásokat tud fogadni rendszerünk.
• A szolgáltatás működése: Az ügyfél kiválasztja a banki átutalás fizetési lehetőséget a kereskedő webáruházában, a SimplePay e-mailben elküldi a vásárlónak az utalás részleteit. A vásárló kiegyenlíti tartozását banki átutalás segítségével a saját e-banki felületén. Az utalás megérkeztéről a SimplePay azonnal értesíti a Kereskedőt, aki teljesíti a megrendelést.

,,Termelői garancia"

,,Kis borászat révén minden munkafolyamatban személyesen veszek részt. Borainkat kizárólag kiváló minőségű saját termelésű szőlőből készítjük, melyre termék garanciát vállalunk. Amennyiben nem volt megelégedve a bor minőségével, a kézhezvételtől számítva 14 napon belül küldje vissza a megrendelt borokat, és mi visszatérítjük a vásárlás díját. A borokat az eredeti csomagolásukban kérjük vissza, és minimum a 80-90%-a legyen meg a boroknak. A termék visszaküldésének költségei a vevőt terhelik."

Nagy-Kovács Márton
szőlész-borász

Elállási jog gyakorlása
Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített elállási jogával. Ön a szerződéstől az áru átvételét követően 14 napon belül elállhat. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget legkésőbb az áru bontatlan csomagolásban történő visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríteni, vagy kérésre a kicserélést 15 napon belül elvégezni.
Figyelem! A vásárló kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Az Eladó elállhat a visszaszolgáltatástól, ha a termék csomagolása bontott vagy sérült.
A jogviták rendezési lehetőségére az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformja ad lehetőséget:
 
Téves megrendelés
Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az info@nagykovacs.hu e-mail címen vagy a +36-30/467-3525-ös telefonszámon mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.
 
Az oldalon lévő esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk!
A képek csak illusztrációk, a valóságban eltérhetnek a megjelenítettől.
Mint minden weboldal, a nagykovacs.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. Az “Értem” gomb lenyomásával hozzájárulásodat adod, hogy elfogadod őket. További tudnivalókat a cookie-król Adatvédelmi tájékoztatónkban találsz.